Luciana Răducanu creează bijuterii de 17 ani, pasiunea sa pentru bijuterii pornind iniţial dintr-o simplă joacă. A început să lucreze cu argint, iar acum şase ani a decis să-şi urmeze visul şi să înveţe cum să prelucreze metale, printre care şi argintul. Atunci a început povestea propriei afaceri, D-Light, nume inspirat din prenumele său, care înseamnă „lumină”. Care sunt cele mai importante lecţii învăţate de antreprenoare până acum şi care sunt următorii paşi pentru dezvoltarea brandului D-Light by Mazdrunka?
Luciana Răducanu este acum antreprenoare full-time şi dezvoltă propriul său brand de bijuterii, deşi recunoaşte că lucrul cu argintul i s-a părut iniţial foarte dificil şi că nu credea că va reuşi să-l stăpânească. „Dar când am ţinut în mână primul inel făcut de mine, am intrat în lumea minunată a bijuteriei în adevăratul sens al cuvântului. Şi de atunci nu m-am mai oprit. Am inspiraţie încontinuu, îmi vin idei din orice: forme, culori, combinaţii. Simt că viaţa aceasta nu îmi este de ajuns ca să pun în aplicare toate ideile pe care le am. Aici apare şi un dezavantaj, pentru că trebuie să aleg şi să mă concentrez pe un singur lucru la un moment dat,” povesteşte Luciana Răducanu, fondatoarea brandului D-Light by Mazdrunka. De-a lungul anilor, a investit constant în afacerea sa, motiv pentru care nu îşi aminteşte exact câţi bani a cheltuit pentru a o dezvolta. Totuşi, subliniază că investiţia într-o astfel de afacere depăşeşte 10.000 de euro, având în vedere că, în calitate de producător, ai nevoie de numeroase unelte, care sunt foarte costisitoare. Citește Întreg Articolul